Tuesday, February 8, 2011

Warkah buat calon bakal isteriku :)

Notes ini adalah REntetan kepada notes http://www.facebook.com/notes/misses-najiha/warkah-buat-bakal-suamiku-itu/170482299662174

Assalamualaikum dan salam berpasangan secara halal semua..

Emm..trbaca satu warkah yang ditulis oleh seorang bakal isteri kepadabakal seaminya,mungkin wakil kaum Hawa,jadi saya wakil segelintir kaum Adam la ye..<3

Sekali lagi saya beri salam "Asslamualaikum" kepada bakal isteriku sekarang..Sedang buat apa tu?Tolong mak masak ke sekarang?atau sedang tidur?ish..ish..ish...

Atau pun bakal isteriku baru lahir tadi,atau pun belum lahir lagi sekarang(Muda benar  isteriku berbanding aku kelak :p :p)

Tak tikalah apa yang kamu sedang lakukan sayangku,ini ada beberapa pesanan,

Andai sekarang,andai kata sebelum mengenaliku,kau berkapel dengan sorang lelaki,berkapel la,mana diriku ini bbisamenghalangmu,tapi ingat untuk jaga batas batas pergaulan kerna kelak,aku mahukan isteri yang suci lagi murni,bukan kelapa yang sudah digigit  tupai...boleh?

Andai sekarang kamu sedang bergaduh dengan orang tua mu,berbaik baiklah kerna nanti baru aku yakin yang  kau tidak  akan berkata kasar denganku..

Andai sekarang kamu masih belum menutup aurat bakal isteriku,cuba cubala menutupi kemaluan mu itu kerna seluruh tubuhmu,adalah kemaluanmu,bakal suamimu ini tidak sanggup ada insan lain yang melihatnya:p

 Andai sekarang engkau belum bisa memasak,tidak apa apa bakal isteriku,kita makan kat luar sahaja keyh..Tapi paling kurang,cubalah dulu masak meggi,time ekonomi tidak baik,tak la kelaparan...Tapi andai Pakatan Rakyat sudah memerintah kelak tak pelah,semua rakyat dah kaya...insyAllah..

Lupa la satu pesanan penting bakal isteriku,Pilihan Raya Umum bakal tiba,pandai2lah untuk memilih yea bakal isteriku,jangan pilih parti yang melawan islam,naya kita dikubur kelak...Bakal suamimu ini sayang padamu,sebab itu sekadar berpesan kepadamu..

Setakat ini warkahku untuk mu wahai isterimu..Janji setiaku hanya padamu kelak..tapi selepas akad la yea..Sebelum akad,tak nak ah... :)

1 comment:

Sebarang Komentar yang tidak berkaitan post,berbaur lucah dan mengancam keselamatan akidah akan didelete :)