Tuesday, February 8, 2011

Fasa akhir zaman dan dajjal serta zionis

Assalamualaikum semua..

Hari ini,penulis ingin berkongsi sedikit mengenai fasa akhir zaman dan dajjal serta zionis

Hadis mengenai fasa akhir zaman adalah,


"Masa kenabian itu ada di tengah-tengah kalian, adanya atas kehendak Allah, kemudian Allah mengangkatnya apabila Dia menghendaki untuk mengangkatnya.

 Selanjutnya adalah masa Khalifah yang mengikuti jejak kenabian (Khalifah 'ala minhaj an-nubuwwah) adanya atas kehendak Allah, kemudian Allah mengangkatnya apabila Dia menghendaki untuk mengangkatnya.

Selanjutnya kerajaan menggigit ( Mulkan 'Adhan), adanya atas kehendak Allah, kemudian Allah mengangkatnya apabila Dia menghendaki untuk mengangkatnya.

Setelah itu kerajaan menyombong (Mulkan Jabariyyan), adanya atas kehendak Allah, kemudian Allah mengangkatnya apabila Dia menghendaki untuk mengangkatnya.

Selanjutnya adalah masa Khalifah yang mengikuti jejak kenabian (Khalifah 'ala minhaj an-nubuwwah)

Kemudian Nabi diam; "

(Hadis Riwayat Ahmad dan Imam Baihaqi daripada Nu'man bin Basyir daripada Hudzaifah)

Baik,kita huraikan secara ringkas satu persatu fasa tersebut,yang pertama fasa kenabian,yakni ketika zaman nabi,itu fasa pertama akhir zaman,setelah wafatnya nabi,tamatlah fasa pertama.

Fasa kedua adalah fasa di zaman khalifah yang mengikut jejak kenabian yakni di zaman khulafa ar rasyidin di mana 4 orang khalifah yang terdiri dari para sabahat yang menjadi pemimpin,mereka adalah saidina Abu Bakar,Saidina Umar,saidina Usman,dan saidina Ali..Setelah jawatan khalifah di'rampas' dari Ali,maka tamatlah fasa kedua akhir zaman..tiada lagi khalifah yang mengikut jejak kenabian dalam pemerintahan.

Fasa ketiga merupakan fasa dimana sistem warisan dalam pemerintahan diamalkan..Begitulah yang berlaku sejak di zaman khalifah umaiyah sehingga turki utmaniah...sehnggalah pengkhianat paling teruk islam,mustafa kamal artatuk meruntuhkan institusi kekhalifahan di turki,maka tamatlah fasa itu.

Fasa yang keempat adalah fasa dimana pemerintahan khalifah sudah tiada...Fasa ini,bumi Allah diperintah oleh pemimpin yang sombomg dan emninggalkan islam...bila fasa itu?SEKARANGLAH SAHABATKU SEMUA....KITA DI FASA KEEMPAT INI..

Fasa kelima adalah fasa dimana islam kembali bertapak dan menawan dunia..Kemudian,Nabi diam..ulama tafsirkan 'diam' nabi itu adalah tanda bumi sudah HANCUR...

Baik,kita bicarakan soal fasa sekarang iaitu fasa keempat.

Fasa inilah para iblis akan mengumpulkan pengikutnya seramai yang mungkin..

Dan difasa inilah fitnah paling besar akan datang....Iaitu,al massih,Ad Dajjal..

Bila Dajjal akan keluar?

Wallahualam..

Tetapi yang pasti,Dajjal sudah ada dan berhubung dengan pengikutnya sejak fasa ketiga..

Iaitu tika berlakunya PERANG SALIB pada 1099..

Ketika jerusalam/Palestin Ditawan kristian,kumpulan tentera yang disuruh dan diberi tugas mengawal jerusalam adalah satu kumpulan tentera yang dinamakan "KHIGHT TEMPLER''

Knight Templer bertnaggungjawab mengawal segala yang berlaku di jerusalam,mereka yang paling berkuasa..

Suatu hari,mereka memasuki masjid AL AQSA,dan mereka berjumpa satu pintu rahsia untuk kebilik bawah tanah.

Disana mereka terjumpa harta yang sangat bernilai iaitu BUKU BUKU SIHIR YANG DITINGGALKAN DIZAMAN NABI SULAIMAN(sahabat boleh rujuk surah al baqarah,ayat 102)

BUKU SIHIR ini telah menghubungkan mereka dengan dajjal..Mereka belaajr sihir dan meninggalkan agama kristian..mereka menjadi pengikut dajjal dan membuat persedian dajjal yg bakal keluar setelah siapnya HALKAL SULAIMAN( utk tahu apa itu halkal sulaiman,pi google,dan klik pada wikipedia,penulis letih nak pi google,internet lambat epun)

Pada ketika Sultan SALAHUDDIN AL AYUBI  telah menewaskan tentera kristian dan mereka semua berambus pulang ke eropah,Khight Templer turut pulang..

Disana mereka masih mengamalkan ajaran sihir dan cuba menguasai eropah,tetpi rancangan mereka diketahui raja raja dan gereja eropah,lalu mereka dihukum bunuh dengan dibakar(dalam buku sejarah tngkatan lima,dikatakan ahli sains yang dibunuh kerana tidak sehaluan,sebenarnya buku tu silap tu,hehe,bukan ahli sains,tp ahli sihir).

Namun begitu,tak semua ahli sihir ini berjaya dibunuh,lalu mereka susun gerakan mereka dan mereka mewujudkan gerakan FREEMASON(cari dalam google,wikipedia bahasa melayu pun ada).
Mereka cuba jatuhkan gereja dan raja eropah ...Dan dalam buku sejarah,ini dinamakan sebagai RENAISSANCE....Pernah dengar?hehe..zaman pemodenan eropah yang sebenarnya rancangan dajjal.

Mereka berjaya dan eropah jatuh ke tangan mereka.

Kemudian,untuk teruskan rancangan seterusnya,iaitu membina halkal sulaiman,mereka pergunakan YAHUDI,..untuk itu,HOLOCAUST..yAHUDI ditindas dan dibunuh...Oleh satu pertubuhan yang kita semua kenal iaitu NAZI..

Lalu mereka beri cadangan kepada yahudi,bagaimana cara untuk tidak ditindas...mereka mencipta satu gerakan yang dinamakan sebagai ZIONIS...Zionis ini dijanjikan Palestin dan mereka harus membantu membina halkal sulaiman.

Dan sebab itu hari ini,sedikit demi sedikit Palestin dicuri zionis,kerna matlamat mereka adalah untuk membina halkal sulaiman...

Dan untuk itu,mereka perlu menawan 100% AL AQSA..

SEBAB ITU ZIONIS SECARA TERBUKA DULU MENGATAKAN BAHAWA MEREKA AKAN RUNTUHKAN AL AQSA...TUJUAN MEREKA ADALAH UNTUK MEMBINA HALKAL SULAIMAN.

Adakah hari itu akan tiba??

Dan kita di malaysia ni harus duk diam sambil tgk berita je ke?

BERSAMBUNG....

(PS-jujur gtaw,penulis takde ilham lagi nak bina ayat,isi ada,fakta ada,tapi ayat x dapat susun..maafkan penulis)

andai penulis ada tersilap dalam mebentangkan fakta,tegurlah...bimbang juga salah..ehe..tp insyAllah betul kerna penulis bukan teka,,tp melalui bahan bacaan :)

PS-Dapat info dari saudara munzir muzahar td..emm...anda perlu kaji apa yg saya tulis dan harap tidak menerima bulat2...ehe..terima kasih akhi Munzir..DIMINTA BACA LINK DIBAWAH UNTUK MENGETAhui kejelasan perkara sebenar.. :)

http://me.leokid.my/dunia-akhir-zaman

video dunia akhir zaman jadi sedikit kontroversi kerna ada mengaitkan pemimpin2 islam berkonspirasi bersama pengikut dajjal..apa pun,kajiannya,anda fikirlah dan kajilah..dan pilih yg terbaik utk ilmu anda :)

5 comments:

  1. tp bukan ke dorg nak kan buku sihir tu???. .buku yang di tanam?. .sbnrnye takde pun bekas istna nabi sulaiman kt sane. .mrka nak buat tempat dewa mrka (dajjal) turun. .btw,thankssss!^^

    ReplyDelete
  2. http://www.umplife.com/t1956-bangunan-al-masjid-al-aqsa-yang-sebenarnya_penting!

    ReplyDelete
  3. Ad Daulatul Islamiyah Melayu
    Khilafah Islam Akhir Zaman

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat
    Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami
    Menjadi Tentara Islam The Man from The East of Imam Mahdi
    as A New World Religion Bangsa Islam Akhir Zaman.

    Kami mengundang Anda Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam
    Bukan Menjadi bagian dari Bangsa-bangsa berdasarkan Daerah

    Kunjungi Undangan kami Kehadiran anda kami tunggu di
    di http://dimelayu.co.de

    ReplyDelete
  4. doakan untuk palestine dan syria yang diserang oleh puak dajjal. aminnn

    ReplyDelete

Sebarang Komentar yang tidak berkaitan post,berbaur lucah dan mengancam keselamatan akidah akan didelete :)