Sunday, September 22, 2013

Jangan kacau "Bakal bini orang"

Salam perkongsian ..

Selalu je kita dengar kan, "bini org tu,jangan kacau la" , fikir balik,ayat ni cam membenarkan kita kalau anak dara yang bukan bini orang kan? haha

Sebenarnya tulisan ini aku tujukan khusus kepada anak muda yang sibuk untuk hidup berkapel di alam remaja mereka, aku maklum bahawa hukum bercinta itu harus selagi mana ia tidak bercangggah dengan syariat namun pada masa yg sama,aku kurang senang dengan trend bercinta anak muda kita.

Sekali bercinta,fuuhh..sebijik dah macam suami isteri,tak kurang 'si abg' ambil dari rumah untuk ke kelas,then sampai kampus cium tangan tuh.. Gila Apa?

Si perempuan kena sedar,korang tu "bakal bini org" dan peratusan untuk org yg ko cium tangan tu jadik laki ko bukan 100%,silap silap lepas tamat belajar,clash.. siapa yang untung? Jantan tu jugak..

Si jantan pun kena sedar,yg ko bawak usung ke hulu hilir, bakal bini org,dan org itu tak confirm 100% adalah ko.. Memang seronok lah kan usung anak dara org,dicium kiri kanan,tapi bayangkan kalau si perempuan yg aku tulis di atas adalah isteri ko,yg mana masa mudanya ko bukanlah pakwenya.. apa rasa ko?

Ingat sokmo lah weii.. terutama perempuan,kalian bakal isteri org,jaga hak ekslusif diri anda hanya pada mereka yg berhak :D

Buat bakal isteriku...Gambar dibawah ku tujukan untukmu <3 haha

No comments:

Post a Comment

Sebarang Komentar yang tidak berkaitan post,berbaur lucah dan mengancam keselamatan akidah akan didelete :)