Monday, August 20, 2012

Perempuan bangang berhari raya ..

Aku agak lama suda tidak menulis dengan menggunakan bahasa yang benar benar kasar dan biadap.. haha,last skali aku guna adalah dalam blog berbaur politik aku,itu pun sudah deactive blog tu.. Malass.. Politik di fesbuk sudah..Lagi luas audien.

Tapi kali ni aku ingin sekali kembali ke cara lama aku..Kasar dan biadap kepada yg jenis tak reti bahasa tak reti agama.

Mood aku di raya rosak teruk dek tengok news feed , si betina betina lembu upload gambar berhari raya dalam keadaan seksi dan tidak nenutup aurat.

Perayaan Tahun baru lantak ko lah nak bogel pun, raya ni utk umat islam Hormat agama islam.Perempuan Kapir pun lagi aku respek dalam berpakaian..

Dengan tidak bertudung nya,bangga berpakaian baju kurung yang ketat...Ea siall lah ..

Allah sebut dalam firmannya, orang yang tak turut ajaran islam,tiada beza dengan binatang ternak..Takde beza dengan lembu kerbau kambing! Mereka semua satu spisis!

Perempuan perempuan ni macam takde agama dalam berpakaian .. Setan baru sehari terlepas dah macam ni,tunggu seminggu jadi apa lah pula?

Jap..opss..silap..bukan perempuan perempuan..tapi BETINA BETINA!! mereka lembu kan?

No comments:

Post a Comment

Sebarang Komentar yang tidak berkaitan post,berbaur lucah dan mengancam keselamatan akidah akan didelete :)