Sunday, October 6, 2013

Angkat tangan pun tidak...

Kebiasaan jika melalui jalan yg sempit,aku pilih untuk mengalah selagi ada ruang, bimbang juga kalau aku tak mengalah dia tak mengalah,lantas tergeser kenderaan, hangus duit..

Apa yang aku perhatikan setiap kali , jika aku berselisih dengan drebar lelaki, samada lori mahupun kereta,kalau aku beri laluan tentu sahaja mereka angkat tangan,jarang sekali tidak angkat..

Tapi..

Drebar perempuan.. Bukan semualah tapi majoriti pandu seolah kereta tidak ada fungsi brek , bila kita beri laluan,selamba derk je dia berlalu,angkat tangan pun tidak..

Aku tahu lah dalam kelas takde ajar benda ni, tapi ini org kata belajar hargai org, angkat lah tangan tanda terima kasih..

No comments:

Post a Comment

Sebarang Komentar yang tidak berkaitan post,berbaur lucah dan mengancam keselamatan akidah akan didelete :)