Wednesday, February 6, 2013

Ada yg perlekehkan Ustaz Azhar? Saya jawab :

Saya  ada baca satu post dari facebooker yg menperlekehkan cara UAI berceramah agama,katanya..Tidak ilmiah dan lebih baik masuk raja lawak.

Suka untuk admin jawab,cara UAI adalah berdasarkan waqi' di Malaysia,saya fikir UAI boleh sahaja nak berceramah scra ilmiah,scra stright begitu namun adakah ia akan menarik ramai org terutama org muda untuk mendengarnya?Tentu sekali tidak.

Mungkin cara UAI tidak seprofesional ustaz2 yg mengaji di universiti seperti DrMaza,Ustaz Don,tapi perlu diingat,mereka berdua sngt menghormati cara ustaz Azhar dan mereka adalah profesional,bagaimana anda pula menolak untuk bersifat terbuka menerima cara UAI?

Cara UAI telah menarik ramai anak muda bukan sahaja untuk belajar ilmu agama,bahkan pada masa yg sama mereka terbuka mata untuk BERPOLITIK,lihat sahaja ketika pilihan raya,anak2 muda yg bawak motor dgn stiker UAI lebih ramai datang bantu pacak bendera.Usaha mereka scra "tidak ilmiah" juga namun Allah pasti tidak menilai ilmiah atau tidak.Hanya org yg bersifat hasad sahaja yang menentang car UAI ..

Moga diberi hidayah :D 

No comments:

Post a Comment

Sebarang Komentar yang tidak berkaitan post,berbaur lucah dan mengancam keselamatan akidah akan didelete :)