Wednesday, May 4, 2011

Song + sex +sport + screen + stim = Kehancuran umat islam

Assalamualaikum dan salam hari jumaat ^^

Pernah dengar 5 perkara diatas?

Adakah ia selalu berlaku dalam kehidupan seharian anda?

Percaya atau tidak,5S diatas adalah cara pihak kuffar yang mahu hancurkan islam..

5S diatas adalah kesinambungan dari perang salib (mereka tewas berperang,kini gunakan kaedah merosakkan minda,akhlak umat islam terutamanya belia islam)

S yang pertama adalah SONG ..SONG ni bahasa kampung penulis(hihi),kalau ikut bahasa melayu baku,ia bermaksud LAGU,atau dari sudut istilah ia adalah HIBURAN..

Benar,pihak kuffar gunakan hiburan untuk melemahkan umat islam..

Ramai belia belia islam,remaja islam dilalaikan dengan hiburan sehingga lupa akan tugas mereka sebagai khalifah Allah dimuka bumi ini..

Tengok sendiri di Malaysia,indonesia,umat islam dilalaikan dengan hiburan,para artis diangkat ke tahap setinggi tingginya walalupun jelas moral mereka berada di paras serendah rendahnya ..

Terdapat lagu lagu yang bait liriknya mengandungi unsur yang bertentangan dengan islam,ada unsur unsur yang memuja dajjal dan sebagainya,tetapi ia menjadi santapan kegemaran remaja dan belia hari ini ..

Bila jiwa dan fikiran mereka tertumpu pada hiburan,maka berjayalah rancangan KUFFAR untuk meruntuhkan umat islam..

S yang kedua adalah SEX .. Yang dalam Bahasa melayu nya penulis try cari dalam kamus bahasa indonesia ke BM tetapi tak jumpa,jadi korang try cari sendiri ekk..

SEX ditakrifkan sebagai LAMBANG CINTA di negara barat,dan hari ini,remaja malaysia,belia malaysia dan indonesia juga menggunakan SEX sebagai lamabng CINTA...nak bukti??

Yang tiap tiap hari dulu masuk paper baby dibuang tu la bukti terbesarnya..

SEX ini disuburkan kedalam belia sekarang melalui budaya KAPEL@COUPLE ...Yang bercouple,pastinya berkata mereka tak pernah berhubungan seks,jadi tidak terperangkap dengan strategi kuffar ini...Anda sebenarnya silap,kerna bila berkapel,anda sudah jatuh ke lembah itu sedalam dalamnya.

Bila berkapel,pastinya anda lupa Allah,lupa tugas anda sebagai khalifah Allah di muka bumi..benarkan?

Jadi,anda BIJAK???jauhi couple !!

S yang ketiga adaLah SPORT..

Ini satu hal,SPORT = SUKAN ..

Kuffar menggunakan SUKAN sebagai jalan untuk melemahkan umat islam..

Remaja dan belia islam dilalaikan dengan hiburan berbentuk sukan,BOLA SEPAK khususnya ..

Penulis suka bagi satu contoh iaitu pada hari pertama piala dunia 2010 di afrika tidak lama dahulu,tak kala ramai belia islam bersorak menonton perlawanan sukan itu,umat islam di Qaza palestin mati di bom dan dibunuh..Mereka menangis dan kita bersorak,dmana nilai kita sebagai saudara mereka?

Ada seorang kenalan penulis sanggup tidak tidur malam demi sukan tetapi solatnya tidak ..hempeh..

Penulis bukan kata menonton bola itu haram,tetapi SEDARLAH BAHAWA,ITU ADALAH STRATEGI KUFFAR UNTUK MERUNTUHKAN KEKUATAN UMAT ISLAM HARI INI..

Main bola pun boleh jadi HARAM taw,Bila bermain bola,confirm budak budak melayu (bukan semua tapi majoriti) akan memakai seluar pendek,jadi permainan bola yang sebenarnya HARUS terus bertukar HARAM ... tapi...........tetap juga diamalkan .:(

S yang keempat adalah SCREEN ... atau bahasa mudahnya adalah rancangan di tv,wayang,dan seumpamanya yang ditayangkan di skrin..ehe

perihal screen ni,kalian boleh baca disini,notes penulis yang lepas http://www.facebook.com/note.php?saved&&note_id=178980238789754

Dan S yang terakhir adalah STIM ...iaitu KETAGIH ..

beliau islam hari ini telah runtuh terus apabila mereka ketagih dengan alat kuffar iaitu ROKOK dan DADAH ..

Jangan lupa bahawa ROKOK menyebabkan peristiwa 1APRIL di Granada berlaku,kerna ROKOKnya begitu mudah umat islam disana dibunuh,tapi hari ini,tanpa segan silu,remaja islam dan umat islam merokok..

Mereka sudah ketagih dengan alat syaitan itu ,lebih teruk mereka ketagih dengan dadah,dan sebagainya sehinggakan mereka SUDAH LUPA TANGGUNGJAWAB MEREKA SEBAGAI UMAT ISLAM,TANGGUNJAWAB MEREKA SEBAGAI HAMBA ALLAH DI MUKA BUMI INI...DAN TANYAKAN PADA ANDA ...ADAKAH ANDA TERMASUK DALAM SALAH SEORANG DARI YANG MEROKOK?DARI MANGSA YANG TERMAKAN STRATEGI KUFFAR ? TEPUK DADA,TANYA IMAN..

5S ini menyebabkan islam hari ini lemah...

hari ini,jelas sudah strategi 5s ini telah berjaya melemahkan islam..

didepan mata kita ia terpapar kesannya ..

Adalah sukar untuk menghapuskan pengaruh 5S ini..tetapi adalah baik untuk KITA YANG MENGETAHUI untuk menjauhi 5S ini ...

Berhenti sekarang ...

ANDA MAMPU MENGUBAHNYA ^_^

2 comments:

  1. sapa main reka-reka 5S ni? boleh bagi bukti sikit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukti di depan mata , hati yg bersih dapat melihatnya .. buktinya, anda kena baca dan FAHAM apa yg ditulis,setiap S yang diberi disertakan bersama BUKTINYA..

      Delete

Sebarang Komentar yang tidak berkaitan post,berbaur lucah dan mengancam keselamatan akidah akan didelete :)