Wednesday, May 4, 2011

LEBIH BAIK PEGANG BAB-1 DARI .............

Assalamualaikum dan salam KERINDUAN ..

Penulis dalam seminggu dua ni diberi peluang atau iktibar oleh Allah untuk melihat sekeliling penulis dengan teliti..Mungkin sebagai ilham untuk penulis terus menulis..

Begini,ada seorang sahabat menceritakan,dia larang seorang rakan dia,jangan berkapel,dosa katanya..

Dengan penuh tertibnya rakannya yang berkapel tu menjawab,

"Ala,kami kapel bukan buat maksiat pun,kami berjumpa depan orang ramai,depan kawan kawan"

Nak jadi cerita, rakan penulis lihat sendiri pasangan ni waktu mahu pulang dari kelas si wanita ni duk salam dan cium tangan teman lelaki nya..kononnya minta restu nak balik.....GILA KE APA?

Nak aku terajang juga budak dua ekor ni..

Itu satu cerita,penulis ada juga melihat sekeliling(dengan mata sendiri beb),melihat pasangan saling bergurau,pegang pegang tangan..

Mak oooiii,tu baru kepel pegang pegang tangan tanpa segan silu depan khalayak,belakang khalayak???(sahabat pesan suruh bersangka baik,so ana bersangka baik "mungkin belakang khalayak mereka jaga batas batas pergaulan mereka")

Penulis seyakin dan pasti,dalam islam MELARANG dan MENGHARAMKAN 2 insan berlainan jantina yang bukan muhrim untuk bersentuhan selagi tidak akad,dan penulis juga rasa rasa,tiada dalam QURAN yang mengHARAMkan pegang babi@khinzir..Kita dilarang untuk makannya sahaja kan?kalau terpegang kita sucikan dengan menyamak kan?

SO,BAIK KORANG PEGANG BABI LA DARI KORANG DUK RABA RABA TEMAN WANITA KORANG TU ....BERDOSA,TUHAN MARAH..KORANG KATA PEGANG BABI ITU JIJIK,TAPI KORANG TAHU TAK TINDAKAN KORANG TU LEBIH JIJIK DARI PEGANG BABI?yyeeeekkk...

No comments:

Post a Comment

Sebarang Komentar yang tidak berkaitan post,berbaur lucah dan mengancam keselamatan akidah akan didelete :)